Baner


piątek, 31 grudnia 2010

TEST DLA PRZYSZŁYCH TRENERÓW ;)

Nadal zastanawiasz się czy zająć się "trenerką"  ... Masz już świadomość swoich zasobów - kompetecji psychologicznych, dydaktycznych, specjalistycznych, ale wachasz się, czy będzie odpowiadał Ci charakter tej pracy ... przygotowałam dla Ciebie kwestionariusz. Zapraszam do autodiagnozy ;)



CZY ZAWÓD TRENERA JEST DLA MNIE?

Zastanawiasz się, czy zostać trenerem?  Masz wątpliwości?  Zapraszamy do autodiagnozy Twoich predyspozycji.
Tabela poniżej zawiera ważniejsze cechy przydatne w zawodzie trenera. Zamieszczone w niej preferencje odnoszą się do specyfiki pracy szkoleniowca. Po wypełnieniu będziesz mógł ocenić, czy praca trenera będzie dawała Ci satysfakcję. 
Określ – dla każdej pary przeciwstawnych cech, – na którym biegunie jesteś. Jeżeli np. zdecydowanie lubisz niezależność w pracy zaznacz kółkiem 1, jeżeli wolisz pracować po kierunkiem przełożonego możesz wybrać 8 lub 9, a nawet 10. Połącz linią zaznaczone wyniki. Im bardziej powstały wykres będzie przesunięty w lewo, tym większa szansa, że spełnisz się w zawodzie trenera.
Nie śpiesz się, daj sobie czas na refleksję. Odpowiadaj uczciwie, te informacje są tylko dla Ciebie.

Lubię niezależność. Wolę sam zaplanować, wykonać i wziąć odpowiedzialność za realizację zadania.
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Preferuję pracę pod kierunkiem przełożonego.
Lubię wyzwania, udział w kolejnym, nowym projekcie motywuje mnie do intensywnej pracy.
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
W pracy lubię stabilizację. Powtarzalność czynności i zadań zapewnia mi komfort.
Jestem otwarty na kontakty, lubię poznawać nowych ludzi.
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Najlepiej się czuję współpracując ze znanymi sobie osobami. Nowe osoby w otoczeniu deprymują mnie.
Stres mobilizuje mnie do intensywnych działań.
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Staram się unikać stresujących sytuacji. Destabilizują mnie.
Szybko się regeneruję. Mogę pracować bardzo intensywnie przez kilka – kilkanaście dni. Po nocnej podróży jestem w stanie poprowadzić kilku godzinne zajęcia.
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Dobrze funkcjonuję pod warunkiem przespanych minimum 8 godzin i regularnej porcji odpoczynku.
Nadmiar skumulowanej pracy powoduje, że długo nie mogę odzyskać dobrej formy.
Lubię prezentacje i wystąpienia publiczne.
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Staram się unikać sytuacji związanych z ekspozycją społeczną.
Lubię pracować z ludźmi.
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Wolę w swojej pracy do minimum ograniczyć kontakty z ludźmi. Praca z komputerem czy analiza dokumentów daje mi satysfakcję.
Lubię się uczyć. Regularnie biorę udział w szkoleniach, czytam literaturę branżową.
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Byłem szczęśliwy, kiedy zakończyłem swoją edukację.
Lubię ryzyko.
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Ważne jest dla mnie bezpieczeństwo.
Lubię podróżować. Nie straszne są mi godziny spędzone w drodze a noce w hotelach.
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Preferuję pracę w jednym, stałym miejscu. Najlepiej niedaleko mojego miejsca zamieszkania.
Lubię nienormowany czas pracy.
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Preferuję stałe godziny pracy.
Lubię, gdy ciągle dzieje się coś nowego.
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Lubię, gdy wszystko jest stałe i przewidywalne.


opracowała Aleksandra Skwara


 Kwestionariusz możesz także pobrać ze strony  http://www.szkolenia-dla-trenerow.pl/pobieralnia.html







249cfe118370efcdcf6b2f036acf37f6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz