Baner


niedziela, 24 maja 2015

CYTATY nie tylko W PRACY TRENERA, COACHA, TERAPEUTY


Nie wiem jak wy, ale ja lubię cytaty. Czasami wieszam je na swojej domowej tablicy, czy w gabinecie, tak, aby inspirowały nie tylko mnie,ale i moich klientów.
Jak większość trenerów wykorzystuję je w materiałach szkoleniowych, prezentacjach i ćwiczeniach. Lubię je gromadzić :)
Mam wrażenie, że ostatnio ogarnęło nas prawdziwe szaleństwo złotych myśli - na blogach, fanpagach .... W tym natłoku coraz trudniej wyłonić te, które są inspirujące dla mnie.

Poniżej zbiór cytatów, które zainspirowały mnie w ostatnich tygodniach.

Po więcej zapraszamy na naszą stronę na Facebooku :)










































4 komentarze:

  1. Cytaty mogą być faktycznie bardzo inspirujące i obrazować pewne sposoby działania w pracy. Szkolenia dla menedżerów często rozpoczynane są właśnie takimi cytatami, albo gdzieś tam się one przenikają - wg mnie to ciekawy i prosty sposób na to, by coś zapadło nam w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także lubię rozpoczynać od cytatów, to dobry sposób na rundkę początkową. Pozdrawiam i życzę sukcesów na trenerskim szlaku.

      Usuń
  2. Cytaty motywacyjne inspirują do działania, sprawiają że gdy budzimy się to wiemy do jakiego celu mamy dążyć, bo uparcie nam o tym przypominają. Chyba kilka wykorzystam podczas tworzenia programu na szkolenia menedżerskie. Organizuję je od czasu do czasu, dlatego uważam że to ważne, aby wiedzieć, co chce się ludziom przekazuje. Ważne, aby to było z przekonaniem i zaangażowaniem w sprawę. Wtedy każdy z nas lepiej przyswaja wiedzę podczas takich spotkań. Zapada to też lepiej w pamięć i bardziej pozytywnie kojarzymy nabytą wiedzę z takiego szkolenia oraz jego prowadzącego niż z takiego nudnego i czysto teoretycznego. Poza tym zawsze stawiam na praktykę oraz interakcję z uczestnikami szkolenia. To bardzo ważny aspekt i w sumie jestem ciekawa, jakie oni daliby cytaty na ścianę, które byłyby motywacją oraz inspiracją do spełniania swoich marzeń oraz ambicji! :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń