Baner


niedziela, 10 lutego 2013

WARSZTATY DLA PAR "ZAKOCHAJ SIĘ WE MNIE NA NOWO"

Z naszych doświadczeń wynika, że coraz więcej par przeżywa trudne dla siebie chwile. Od lat wspieramy pary "na zakręcie" oferując im psychoterapię par/małżeństw, coaching lub mediacje rodzinne. Właśnie dla nich przygotowaliśmy innowacyjny warsztat "Zakochaj się we mnie na nowo".



Pierwszą inspiracją do przygotowania tego warsztatu był dla mnie fragment książki "Trener bez maski". Kiedy go przeczytała poczułam, że warto dać "parom na zakręcie" narzędzie do odbudowy tego, co utraciły w trakcie wspólnej podróży przez życie.

„Mój mąż i ja byliśmy małżeństwem przez 31 lat. W zeszłym roku postanowiliśmy się rozstać. Oddaliliśmy się od siebie i staliśmy się obcymi ludźmi pod jednym dachem. To, co wcześniej w sobie kochaliśmy, zniknęło, a każdy dzień wypełniała nuda i znój. Postanowiliśmy wręczyć sobie prezenty „na pożegnanie" i ja dałam mu egzemplarz „Trenera bez maski”.
Dwa miesiące po tym, jak go przeczytał, oddał mi książkę z notatką:, „Jeśli mnie zostawisz, to mogę iść z tobą?".
To było w zeszłym roku. Miesiąc temu w miejscowym kościółku odnowiliśmy naszą przysięgę małżeńską. Zakochaliśmy się w sobie na nowo. Na nowo odkryliśmy swoją miłość, przyjaźń i siebie nawzajem. Wróciło to wszystko, co wcześniej w sobie kochaliśmy, i teraz każdy dzień jest pełen magii. Postanowiliśmy się zaprzyjaźnić i zostaliśmy ze sobą.”
Fragment e-maila, który otrzymał David Taylor autor „Trener bez maski”

Kropką nad "i" okazała się obserwacja dwójki fotografów - Doroty i Tomka Krupińskich w trakcie pracy w ich fotograficznym studio.  Ich umiejętność współpracy, sposób komunikowania się oraz magia obiektywu podsunęły mi pomysł na niecodzienne miejsce na warsztaty.

Tak narodził się „Zakochaj się we mnie na nowo” Innowacyjny warsztat dla par i małżeństw w fotograficznym studio.

Najbliższy termin spotkania dla par i małżeństw - to 9 marca 2013 r.

Spotkanie w studiu fotograficznym pozwoli Wam na nowo odkryć Waszą miłość, przyjaźń i siebie nawzajem. Jeśli chcecie zbudować partnerski związek i zdobyć poczucie własnej wartości, te warsztaty są dla Was.

Zapraszamy... zapisy już trwają. Warto zadbać o bliskość, czułość, miłość .... w związku!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz